Pages

Tuesday, May 4, 2010

cinta dibuktikan tapi tidak berkahwin

cinta boleh menyerupai berbagai rupa.ada y tulus dlm cintanya,ada y hanya mengambil kesmpatan,ada jua lelaki y hanya di bibir berkata cinta tapi hakikatnya hanya mahu menikmati tubuh badan pasangannya shj.dia mempunyai atlamat tersendiri.
sayangny si gadis apabila di ajak keluar,hatinya melonjak2 kesukaan,kerana dia skrg tahu dirinya menarik dan menggoda hati lelaki.dia keluar bersama pasangan dan tidak segan-segan meluahkan perasaan cinta.bila berdua-duan sentuhan dan belaian membuat mata jadi kelabu.bila dirangkul amat berat utk menolak nikmatnya,bila dicumbu fikiran mula hilang,tanpa disedari dia sudah tiada dara lg.
hamilnya dia disertai dgn tangisan,kata bidalan apabila seorang wanita mula menangis...seluruh dunia akan menangis.nasi sudah menjadi bubur,lelaki y melakukan perkara itu mungkin telah hilang entah kemana,jika berjumpa 1x pon menafikan itu bkn anknya.si perempan y dlunya seorang perawan kini menjadi ibu tanpa suami.hendak mengadu dirogol,rasa serba tidak kena kerana diri sendiri juga suka.
org ramai sedih dan pilu apabila timbul berita menyatakan wanita tlh menggugurkan ank.atau lebih teruk membunuh ank itu apabila lahir saja ke dunia.
itulah akibatnya cinta,jika tidak difahami boleh membawa celaka dan duka.

No comments:

Post a Comment